sobota 26. januára 2013

New In



 Nechala som sa nalákať, zvábiť reklamou.Doteraz som s najväčšou spokojnosťou používala ten od Maybelinu. Nemôžem sa na neho sťažovať, ale keďže mi to nedalo, skúsiť aký ten bb krém má naozaj byť. A tak prišlo aj na mňa a objednala som si ázijské bb krémy. Samozrejme z ebayu. Nie som padnutá na hlavu, aby som za to dávala tie premrštené ceny a tak žijem s pocitom poctivo ušetrených 35 eur.
Lovely Girl od Skin 79, The Oriental Gold BB cream tiež od Skin 79. Púder od Skin 79 a BB Cleaner. Chápete bublinkyyyyy. Niekde som čítala , že to je strašná sprostosť a zbytočnosť. Poviem vám, jednoznačne je to sranda. A mám pocit, že to bb krém odličuje naozaj lepšie ako moje pokusy s mliekom a čistiacou vodou.
Dole v rohu kuká fake špongijka na make up.

Tu ju môžete vidieť celú. Prišla v peknej bledofialovej farbe, tak sa mi aj celkom hodí. Len zatiaľ mi to nanášanie s ňou nejde tak ako by som si predstavovala a ako som bola zvyknutá pri klasických špongiách z drogérie. Myslím, že to chce cvik.

Popravde, keď som si prvý krát dala na tvár Lovely Girl, tak som bola naozaj prekvapená. Je to úplne niečo iné ako spomínaný Maybelin. Bola som taká bledšia, ba priam, až nejak pribledá. Celkom vyhladená. Neviem budem si musieť na tento efekt asi zvyknúť.
The Oriental Gold ma zase šokoval tým, že po otvorení vyzeral až nebezpečne tmavý no po nanesení je ešte bledší ako spomínaná Lovely Girl.

 Zo spodku nahor. Mykina so sovou New Yorker (sovu nevidno), pruhované tielko HM, šedé základné tričko s krátkym rukávom HM, ružové základné tričko s dlhým rukávom HM, béžové základné tričko s 3/4 rukávom HM, a veľmi jemnučký cardigen z New Yorkeru.
21 párov náušníc za 4eurá. Myslím, že tieto výpredaje sa oplatili. Ňuňavé malinké.


 Ela.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára